vrijdag 14 augustus 2015

Short blue Cisse

Voor alles een eerste keer, dus ook voor broeken met een echte gulp. Tot nu toe maakte ik mij er gemakkelijk vanaf met een fake-gulp. Maar omdat ik dat toch ooit eens moet proberen, kon ik het evengoed nu doen. 


Ik maakte een Cisse, een korte versie. Want aan lange broeken hebben we nu nog niet echt nood. Ik maakte ze uit een restje donkerblauwe gabardine.



Uit de vele zak-opties koos ik voor een dubbele zak. Eén ervan in een leuke bruine stof met skateboards en steppen op. Die lag hier nog als een half afgewerkt hemd dat toch te klein zou zijn. Ideaal om nog wat uit te recupereren. 



En omdat het de eerste keer was dat ik een gulp maak, ging dat niet zo vlot zoals bijvoorbeeld een blinde rits inzetten. Gewoon omdat het iets nieuw is. Niet dat het aan de handleiding lag want die is, zoals altijd, heel uitgebreid. Ik had het nog niet in mijn vingers. Daarom ook dat ik niet helemaal tevreden ben. Maar ach, ze zit erin en ze doet wat ze moet doen dus mag ik eigenlijk niet klagen.
Met de herfst en winter op komst zal ik maar wat oefenen bij lange broeken.



Wat mij wel een beetje stoort, is dat het vanachter een beetje uitpuilt. Aan zijn poep. Ligt het aan het kind zijn poep of aan een foutje bij het in elkaar zetten, ik weet het niet.


10 opmerkingen:

  1. Ik vind het een schoontje. Inderdaad, voor alles een eerste keer en als het werkt ... Tof detail, met dat stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fouten, gij? Het zal wel aan zijn poep liggen ;) Heel toffe Cisse!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ge zou er nog van verschieten hoeveel fouten ik nog maak. Maar toch bedankt voor het compliment. :D

      Verwijderen
  3. Leuke broek voor een knappe kerel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Een echte gulp heb ik ook nog nooit geprobeerd… Voorlopig met een kleuter nog niet echt nood aan, maar ooit zal het ervan moeten komen! Knappe broek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zoon van u wordt nog een echt fotomodel ! Toffe short ook !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...