vrijdag 14 oktober 2011

Ik beken.

Oke, ik beken. Ik heb ooit al eens naailes gevolgd. Ik was net afgestudeerd aan het middelbaar en wist daarna nog niet meteen wat ik daarna wou doen. En dus volgde ik een paar cursussen in avondonderwijs, maar dan overdag. Daarbij was ook een cursus Naaien, basistechnieken.

Ik vond mijn boek terug toen ik in een zak met stof aan het kijken was. 




Uiteindelijk bleef ik maar tot aan de pandenrok (na de keukenschort). En zelfs die maakte ik niet helemaal af. Ik had het geduld niet om door die 'saaie' stukken te geraken, dus stopte ik er maar mee. Toen had ik niet gedacht dat ik ooit weer aan het naaien zou gaan. 
De onafgewerkte pandenrok zat ook in die zak en die heb ik dus deze namiddag afgewerkt. Een foto ziet u later nog verschijnen. 


2 opmerkingen:

  1. Ik volgde 10 jaar geleden ook één jaartje avondschool naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet r leuk uit om nog s door te lezen! groetjes, mimi xxx nope, geen naailes hier, ben "autodidactisch" ingesteld, en klinkt het niet dan botst het maar!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...